Kızlar ilk çocuğumda 7 yıl önce dalinin pişik kremini kullandım yoğurt gibiydi rahatlatıyordu pişmiyordu şimdi o yok kalkmış sanırım likit pudra var başka pişik kremi alacağım mustela diyorlar ama memnun kalan da var kalmayan da var sizce ne kullanayım sebamed mustela yada başka marka ?