Mervebbcggf canım 30+4 hamileyim allah nazarlardan saklasın verimini azaltmasın ara sıra sütüm akar hatta gögsümün ucuna minnak baski yaptigimda beyaz beyaz süt cıkar. Hamileliğmin basından beri süt ve süt ürünleri fazla fazla yedim. Hurmadır, bademdir, kajudur cevizdir onlardan da fazla fazla tükettim. Kefir yoğurt bu tarz seyleri de ihmal etmedim. Bol bol da tatli tükettim. Kavun karpuz meyve yedim. Her gün mandalina yiyorum elma yiyorum. Ve kesinlikle öğün atlamıyorum 3 öğün yiyip artı ara öğünlerde bu saydığım ufak tefek seyleri atıstırıyorum. Evet biraz kilo aldım ama bebeğim için değer. 🥰