birmucize1 Pitircik_Annesi yengemin dogumunda refakat etmistim doktoru ozellikle soylemisti neskafeyi hem sut icin hemde anesteziyi atmak icin kendiside cok rahatlamisti iyi gelmisti
ikiprensannesi53 Pitircik_Annesi duyduğuma göre iyi geliyormuş evet rahatlatiyormus hastane çantasında bulundurun mutlaka
fatmaa_senn03 Pitircik_Annesi çok duydum bunu ilk sezeryan olduğumda bilmiyorum bu sefer bende yanımda götüreceğim mutlaka
oznurtufenk Pitircik_Annesi ben ilk doğumunda günlük 2 tane 2si1 arada içiyodum normalde şekersiz içemem hatta o zaman bayağı içmiştim iyi geldi galiba hiç ağrım olmamıştı
Oykualz Bende içtim hiç baş ağrısı yaşamadım çok şükür doktorlar da tavsiye ediyor zaten doğumdan sonra
Pitircik_Annesi Arzu343434 sıcak su sebilleri olabilir ama ben tedbir amaçlı şu küçük kahve yapan makineyi alayım diyorum
birmucize1 Cansuumesee aslinda hemen hemen ayni acilik ve tatta sizin tercihiniz genede bir doktornuza mutlaka danisin
birmucize1 sasha neskafe gold vs varya direk kavanozlu olanlardan alabilirsiniz jacopsda guzel nescafe ninki kadar aci degil onlardan alabilirsiniz aci icemezseniz 1 cay kasigi seker atip icebilirsiniz
hulyaca Pitircik_Annesi Doğum yaptığım hastanede kahve makinesi vardı. Ben lattle falan içmiştim. Baya iyi gelmişti 2 doğumumda da ☺️🌺