Deryasamet
Kızlar 6,5 haftalık hamileyim normalde çok fazla mide bulantım olursu halsizlik olurdu hiç birşey yiyemezdim ama bugün hiç bir belirti yok sizde normal mi
Askim38
Evet normal:) bende cok endiseleniyordum ama hep olmuyor belirtiler ara ara ;)
Cegdem
Benim de dün birden kesildi bulantım çok korktum kesin bebeğe bişey oldu dedim bugün tekrar başladı bulantım merak etmeyin devamlı olmaz zaten