Gmzkk evet öyle diyenler var bnm ilk çocuğum erkek 39 haftalıkken doğdu aslında gelmeye hiç te niyeti yoktu bn istedim 😂 bu ikinci gebeliğim bu da erkek şuan 37 haftaligim ve doktorum 38 de doğumu baslata bikitiz dedi Perşembe günü yani ama şuan acilmam falan yok gelmeye niyeti de yok bn aceleciyim 😂