Hilalk 6+1 günlüğüz bugün doktora gittim keseyi gördü ama kalp atışı yok dedi kesenin boyutunun iyi olduğunu söyledi geç döllenmede olabilir 10 gün sonra tekrar çağırdı bu durumu yaşayıp kalp atışını duyunlar var mı daha sonrasında
Merve_ceyhan0803 Hilalk içini ferah tut ben 6. Haftada bebeği bile göremedim geç döllenmeden kaynaklı gec gördüm suan 18 haftalığız
Evinuuu Hilalk aynı durumu yaşadım sizinle bana da 10 gün sonra gel dedi ama ben 10 günü biraz aşsin diyroum rahatça göreyim bebeği
fatmaa_senn03 Hilalk ben yaşadım ilk hamileliğimde yasamadım ama şu an yaşadım bir dahaki seferde duyarsınız merak etmeyin
Yagizinannesi_ Hilalk Bende 7 haftalık vajinal ultrasonla duydum ama geç döllenme değildi ortalama kalp atışı o haftalarda oluşuyor canını sıkma🌸
Hilalk Merve_ceyhan0803 ayy rabbim banada nasip etsin biraz üzüldüm tabi ikinci hamileliğim oğlumda bu haftalar hemen duymuştum hocada birşey söylemek için çok erken dedi belki 2-3 gün sonra kalp atışı duyulcak ama 10 gün sonra görmek isterim dedi teşekkür ederim cevabınız için