limonvari Kızlar iki gün önce ikili teste gittim çok şükür bir sorun yoktu. Enfeksiyon vs de yok. Dün akşamdan beri vajinada ignelemme batma oluyor. Neden oluyor acaba? Başına gelen var mi
Ecemnm limonvari bende de oluyordu o haftalarda ama normal dedi doktorum bazen de oluyor gayet normal
_Minik_ limonvari ben de 13haftalığım ve vajinada batma hiss oluyor. Sizde rahim boynu uzunluğuna baktılar mı acaba? Nasıl ilerledi bu süreç?