Sedagnlty 26+3 um kızlar bugün sezaryan annesi olacağım doğumum hangi aya ve güne denk geliyor çok merak ediyorum
Melodimm Sedagnlty Doktor sana hafta soyliyecek canım.38 hafta da yada 39 haftada bebegi alır heralde.Her doktor farklidir.Sende takvimden bakib günü göre bilirsin böylece.
1cocuklumom Sedagnlty 17 ile 24 Şubat arası 1 günde olur büyük ihtimalle ben 27+3 üm bana 10 ile 17 şubat arası gelişime göre 1 gün belirleriz dedi