FatmaB_ Kızlar hamileliğinizde saçınızı boyattınız mı? Saçlarım bakır rengi dip boya vs kesinlikle yaptırma diyor çevrem beni baya endişelendirdi çünkü yeni boyatmıştım. Bir şey olur mu?
Ebruarss FatmaB_ ben de bu soruyu sormak istemiştim , gebe kalmadan önce boyatmistim.ama.cok fazla aktı iki renk şuan saçlarım, boyatmak istiyorum 12+6 dayız şuan da .. yaptıran var mı ne önerirsiniz
eylmz FatmaB_ 29.haftama geldim 2 kere dip boyası yaptırdım birde doğumdan önce yaptıracağım ins. Doktorum bilgisi ile tabiki boyattım
Damlaalyz Ben 6 haftalıkken boyattım üstelik komple ve sarıya doktor boyatma diyeceği içinde doktora gitmeden önce boyattım daha sonra doktor değiştirince diğer doktorum serbest dedi zaten çok şükür bişey de olmadı 23 haftaligiz.