Ebruu_ozt Hanımlar oglumuz olacak Allah nasip ederse. Isim konusunda karar veremedik eşim Abdullah ve Salih isimlerini cok seviyor anlamlarindan dolayı. Bende Asaf seviyorum cok fazla var biliyorum ama yanina ek bir isimle koyabiliriz diye düşündüm. Fikirlerinizi alabilir miyim :)
Semas Ebruu_ozt benim eşim de bir ara Salih ismini istiyordu o zamanlar Ömer Salih uyumlu diye düşünmüştük size de Öner’i olabilir bu arada Abdüllah ismi de çok güzel
Taha Biz daha çok küçüğüz 8 haftalık, yani cinsiyet henüz belli değil ama oğlumuz olursa nasip isim olarak TAHA düşünüyorum
Kubra61 Biz Fatih düşünüyoruz babası Mehmet dedesi sultan Diye ama Fatih’e yakışan bi isim bulursak yanına eklemeyi düşünürüm 🤗
Ebruu_ozt Kuzeninin adi ömer olduğu için onu eledik maalesef. Karar vermek cok zor herkese tesekkur ederim 💙
Gulos47 Ebruu_ozt tıpkı sizin durumdayım 😅 Dün Asaf ismi aklıma düştü Ömer Asaf çok güzel ama kuzeninin adı Ömer 🙃