Hazalaskin hiç sorma 30 haftalık 26 da mı ne baş aşağı pozisyon almıştı 30 haftada karın ağrısı ile geldim doktora on gündür hastanede yatıyorum rahim kısalması olmuş 16 mm ölçüldü sonra 9 mm düştü usg baktılar bebek kanala girmiş dedi doktor hemen ciğer geliştirici yapıldı sancım çıkınca nts de Pesser halka diye bişey varmış ilk haftalarda olsa bu kısalma dikiş atılıyormuş 30 haftada olunca halka takılıyormuş Rahime bebek kanaldan çıkmasın erken doğum olmasın diye onu taktılar progeston başladı nidikard diyendir ilaç verdi günde iki şer 4 kez falan aldım serum falan 31 hafta şuan hala hastanedeyim ilaçları kestik sancı çıkmazsa eve göndereceğim evde yatacaksın dedi ayağa hiç kalkma dedi sadece tuvalet için kalkıyorum şuan gittiği yere kadar gider dedi doktor açılmam da vardı zaten geldiğimde bekliyorum çok erken hafta olduğu için küveze girmesin diye uğraşıyorlar sonuna kadar da gidebilir dedi 35 36 37 haftaya gelsem inşallah