kızlar 37+1 hamileyim 3 gundur geçmeyen burun tıkanıklıgı var. ilk haftalarımda da olmustu bilmeden sprey kullanmıstım ama simdi doktorum kullanamazsın dedi deniz suyu deniyorum, tuzlu su deniyorum, viks denedim bana mısın demiyor… RESMEN NEFES ALAMIYORUM cıldırcam geceleri uyuyamıyorum sinir bozukluğu yaptı ağlıyorum cocuk gibi. bi cozum bulan var mı lutfen yazın:((( cok kötüyüm