Morcivert061 Kizlar bana doktorum ilk 3 ay cocuk depodan beslenir ozellikle bnlari bnlari ye diemem saglikli beslen sadece kilo almamak icn dedi ama bende bi uyku hali hic uykuyu sevmeyen ben uyanniyorum bile hic sadece cok acikirsam karnim artik kalk derse kalkiyorum🤣 isin kotu tarrafi 3 ogun degil artik 2 ogun besleniyorum uyudugum icin hersey birbirine girdi.Esimde 10gun gorevde oldugu icin yemek hazirlama moduna giremiyorum hic.Benim gibi olan varmi doktora gidince sorcam ama siz bu duzensiz beslenmeleri nasil astiniz🙈
Kamelya Morcivert061 ilk aylarda bende öyleydim 2 öğün yemeyi bırak (gerçi bulantılardan hiçbirşey yiyemiyordum) yemek yemeye üşeniyodum 😂 öyle bir uyku hali vardı ki tuvaletim gelince ağlayasım geliyodu ilk aylar hep böyle sanırım
Morcivert061 Kamelya 🤣 ev yemegi hak getire zaten bazen diorum keske anamin evinde olaydimda annem yapaydi🤣 cnku salca yag komusu duyunca butun istegim gidiyo bi daha yatiyorum🤣🤣 korkar oldum artik
Kamelya Morcivert061 aynen bide o kokular mahvediyo insanı ben zorla yapıyodum yemeği makarna bile kokardı bana salatalık ve meyveli yoğurtla tamamlamıştım 3 ayımı😪😂 sonra düzene giriyor ama