gofret27 Kendine ait iş yeri olanlar da çalışabilir raporu alıyor mu herhangi bir yere veriyor mu? Doğum parası nasıl alıyoruz? Ne kadar alıyoruz? Alabiliyor muyuz yani
gamzecgr gofret27 alabilirsiniz SGK’nı yatirdiysaniz doktordan raporunuzu yazdırcaksiniz zaten sisteme otomatik düşüyor rapor bittiğinde muhasebeciniz onay vericek sistemden