hshdjssdh momsssss bence adetini bekle bazen net sonuç olmaya biliyor gecikme yaşadıktan sonra yap bence
Arasegeyigitefe Bende 9nu bekliyorum normalde bekledigim adet 13 🙈 ama acba 7 si yada 8 yapsam çıkar mı diye kendi kendimi yiyorum🙈🤲 inşallah pozitifleri görürüz 🤲🤲🤲