Bernaaa99 Merhaba kızlar gebelik şekeri olanlar insülin iğnesini nerenizden vuruyorsunuz ben bacağımdan vuruyorum karnımdan vurmaya biraz korktum
minik_kurabiyeee Bernaaa99 merhabalar ben insülinimi sabahların kendim bacağımdan vuruyorum akşamları eşime kolumdan vurduruyorum karından 1 2 sefer denedim çok acıdı karnım ve 6 aya kadar karından vurabiliyosunuz