Benim bir sezeryan bir ssvd (normal) doğumum var. Şimdi 3. Kez hamile olduğumu öğrendim tekrar normal doğum yapmak istiyorum devlet hastanesi kabul eder mi artık acaba ? Yoksa yine özel hastaneye mi gitmeliyim normal doğum için ? Bilgisi olan birileri yardımcı olursa çok memnun olurum