Nazlikaya19 Ne yazıkki boş gebelik ve düşük yaşadım şuan ise 8+3 haftalık hamileyim çok şükür kalp atışlarını da duymak nasip oldu ama kaybetme korkumu yenemiyorum elimde olsa her gün gitcem doktora 😞😞