Nurmrn Kızlar 36 haftalık gebeyim kaşıntıdan duramıyorum kollarım bacaklarım hep yara oldu karaciger testlerimi yaptı doktor bişey çıkmadı başına gelen oldu mu bu kaşıntıdan nasıl kurtulabilirim çözüm öneriniz var mı ?
Mervettas Nurmrn 25+6 bende de var özellikle bacaklarımda heryerim yara doldu karnımda da yanlarımda var kuruluktan oluyor diye düşünüyorum ben sürekli nemlendiriyorum yağlar sürüyorum o zaman rahatlıyorum.
Yagizinannesi_ Nurmrn Bende yaşadım aynısı tüm testler temiz çıktı bazı gebelikte nedensiz olabiliyormuş doktorum öyle dedi kaşıma kantaron yağı alıp sürebilirsin hem kaşıntını alır hem yaralara iyi gelir
Sksjsux355-- Nurmrn Bende olmadı da yengem de olmuştu durmadan kanarcasina kasıyordu gebelik biseyi diyorlarmış ona unuttum. Sadece kaşıntı yapıyormuş
Nurmrn Yagizinannesi_ bebek yagı kullanıyorum nemlendiriyorum çok kötü bir kaşıntı kantoron yagı bebege zararı olmaz mı
Yagizinannesi_ Nurmrn Yok canım hem doktorum hemde ebe söyledi hatta çocugun poposuna bile sürebiliyormuşuz ama sen araştır yinede
Mervettas Nurmrn evet hala var doktoruma söyledim bir ilaç verdi ama onu da yarım iç sürekli içme dedi ben de o yüzden almadım içime şüphe düştü ne yalan söyleyim. Nemlendiriyorum sürekli vücudumu tahlillerim de benim de bir sorun çıkmadı ama 🤷🏻♀️
Nurmrn Mervettas bugün hastaneye gittim cildiyeye uyuz olmuşum losyon verdi bence durma sende git çünkü bu aralar uyuz salgını varmış
Mervettas Nurmrn ben yurtdışında yaşıyorum burada hiç duymadım öyle bir salgın sadece bacaklarımda var kaşıntı çoğunlukla sizin de mi öyle yoksa tüm vücut mu?