51_S valal cnm söyle soyleyim benm ilk gebelikte suyum birden gelmisti öyle gittim.hastaneye sancim felan yoktu nede açılma suyum birden geldiği için suni sancı verip doğum başlattılar 4 de aldım yavaş yavaş verdiler yada ben öyle hissettim akşam 7 felandi açılma 10 cm oldu beni yoran sancı değildi alttan sürekli muayene ve yatirrmaları oldu yarskta sürekli nts takiliydim