1 akşam hastanede yattık kontrol amaçlı ama 24 saatlik idrar birikimi sonucu belli Bir oranın altında çıktığı için protein kaçağı doktorumuz ilaç tedavisine başladı böyle bir durum yaşayan annelerimize konuşmak istedim yani iyi şeyler duymaya ihtiyacım var sanırım