Mineartcc Merhabalar, Dogum odasi süslemek için ne kullanılabilir? Organizasyon tutmayı düşünmüyorum, ailem hazırlayacak odamızı. Sunumluk, balonlar diğer süsleme ürünleri için tavsiye ettiğiniz site vs var mı?
2cat1baby Mineartcc Merhabalar,ben 2 tane balon standı aldım metalik renkte balonlar aldım onun icin.Aldığım standa yapıştırmak icinee 2 tane ayıcık aldım uygun fiyatlı.Doğum yapacağım oda da masa vardı o masa icin gümüs renkli örtü aldım saçaklı saçaklı😀kumaş değil ama böyle parti malzemeleri satan yerlerde olanlardan.Cupcake standı aldım 4 tane farklı sunumlarda koyayım diye kürdan aldım gümüs renkli bir de bu kadar.Tüllerini aldım kapıyı süslemek icin bir de kapı süsü yaptırdım.600₺-700₺ arası tuttu toplamda çarşamba günü doğuruyorum atarım 😁
ipeklinaismom Mineartcc hediyelik çikolata yaptırabilirsiniz Instagram Fethiyecikolata sayfasına bakmanızı öneririm
tugcesakzci Mineartcc baktım şimdi Bi dolu mutluluk canım sayfanın adı ama farklı satıcılar da vardır
Mineartcc 2cat1baby oh maşallah eminim çok güzeldir. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah. Bu arada hastane odanızı görmek mi istediniz? Ben benimki nasıl hic bilmiyorum , görüp ona göre hazırlık yapmak daha doğru olur
2cat1baby Mineartcc Yok ben kontrole gittiğim hastanede tansiyon sebebiyle yatış verilmişti o zaman gördüm