Özellikle doğum yapmış yada doğuma az kalmış hamımlar 22. Haftadayım ve geceleri ağır panik atak geçiriyorum. Hava aydınlanana kadar uyuyamıyorum. Nefesimin yetmediğini hissediyorum sanki. Ve sürekli kötü şeyler olacakmış gibi düşünüyorum. Psikiyatri ye gidip ilaç kullanmak da istemiyorum. Bu durumla karşılaşan var mı? Nasıl üstesinden geldiniz ne olur yazın :(