Kızlar biraz önce sağlık ocağından aradılar genel kadın kontrolleri varmış bir kaç soru sordu hemşire. korunma yönetiminiz var mı dedi en son adet tarihimi sordu 28 Ekim dedim. Gebelik oluşması durumunda mutlaka bize haber verin dedi. Sağlık Ocağında neler yapılıyor gebelikte?