Kızlar benim dün kontörlüm vardı doktorum ayrıntılı ultrason olmamasına rağmen tek tek bütün organlarına baktı bize gösterdi ayrıntılı ultrason yaptırmasanız da olur masallah pırıl pırıl herşeyi dedi sadece 20. Hafta dan sonra kalbine daha detaylı bakarız dedi...siz ne düşünüyorsunuz yaptirmalimiyim yinede ilk gebeliğim buarada..