Gece bel ağrısına uyandım bel , hafif kasık ve kaburgalarımın olduğu yerler sanki böbreğim ağrıyor gibi 😏😏 acaba yalancı sancımı üşüttüm bilmiyorum hamileliğimden beri böyle birşey yaşamadım 8aylığım
Karnımda herhangi bir gerilme ve bebek toplanması vs yok ama