Kivircikkuala Kızlar testime yorum bekliyorum gebelik var mı sizce ilk beş dk içinde çıktı 🥹 İlk hali ve kuruduktan sonraki halini atıyorum
Esra_Omer_21 Kivircikkuala daha 3 gün var canım o zaman bence bekle stres yapma ki etkilemesin Rabbim gönlüne göre versin ❤️❤️❤️
NovaVina_ Kivircikkuala ah bilmem mi gecen ay gecikmemin 9. Gunu kan verdim kan sonucum gelmeden kanadim 🥲
aysenuroztunc Kivircikkuala kuruyunca daha da gözükmüş sanki kuzu ne desem bilemiyom ki git kan ver 2 gün sonra bi daha ver o zaman anlarız
Kivircikkuala Esra_Omer_21 amin Esrammm amin stres değil kız heyecan mutluluk 😍😍 3 senedir bi pozitif görmeyip şimdi görünce insan umutlanıyor
Esra_Omer_21 Kivircikkuala doğru söylüyorsun canım çok haklısın 😍inşaAllah daha net olur net seviniriz canım🥰
Kivircikkuala aysenuroztunc ya aşko ben doktorun korkusundan veremiyorum 😂 sisteme düşünce kızıyo bana çalışsaydım özelde verirdim
Kivircikkuala aysenuroztunc bilmiyorum ama var gibi hissediyorum çünkü 3 senedir her ay yaptığım için