Newmom Bebeğim sağ tarafımda toplanıyor ayagını ya da popisini ittiriyor birkac saniyelik bisey. Acı falan yok. Simdi bu kasılma mı? Beni rahatsiz etmiyor bu,ne anlama geliyor bu hareketi
parasetamoll Newmom Aylarca düşündüm durdum bu nedir 30dan 38e kadar sürdü hep anlamsız sancılar çıktı ben adını yalancı koydum tıp kasılma dedi ama anlamsız 😂
shtngstr Newmom hemen hemen aynı postu şimdi açtım görmemiştim.ayni şeyleri yaşıyorum.ama benim.canim acıyor uyuyamadım da
Newmom Nisanurr 35 haftalığım bende hiç acı olmuyor aksine o hareketi yapınca hoşuma gidiyor seviyorum elimle. Yine de kasılma sayılıyor dimi