yasmi Kızlar merhaba 3 hafta önce verem aşısı olduk koldan ama hiç bir iz kızarıklık vs. Olmadı. Tertemiz sanki aşı olmamış gibi. Bu durumu yaşayan var mı aşı tutmadı öı acaba??
aslhnkrts9 yasmi tutmuştur ama izi kalmamıştır bana tanıdığım bi ebe öyle söylemişti herkeste iz kalacak diye bir şey söz konusu değil