karan211 7 aralık bnmde canm 5 günü iple çekiyorum resem saglıkla gelsin inşallah bebisler agrım yok şuan dün kontrol üm vardı zaten ama belimde hafif bir agrı var tasıyamıyırm artk bebişi bi karnı var kız aynı zayıflıkta duruyom 🤣😍 saglıkla glir inşallah heycalym sabah uyanıyom dogurdummu diyom 🤣