Merhabalar dün muayneye gittim 37 haftalık hamileyim doktor bebeğin kanala daha inmediğini söyledi haftaya gel alttan muayne edicem uyarı vericem ağrın olsun diye ama tabi bunun için kanala girmesi gerekiyor nasıl bişey oluyor o ağrı için uyarı verince doğum başlıyor mu anlamadım bu durumu yaşayan varmı aranızda