Caglasmz merhaba istanbul/ Ataşehir de Alle tüpbebek merkezine gittim. Tüm işlemlerde acıbadem hastanesinde yapılıyor. İşlem anestezi altında olduğu için bir şey hissetmedim, sadece işlemin olduğu gün epey ağrım oldu ama bugün çok daha iyi hissediyorum. Ağrı kesici olarak kesinlikle dorolex öneriyorum, parol veya buscopan da denedim rahatlatmadı ama dolorex iyi geldi