Mol gebelikte neler yaşadınız drum dün bu sebepten beni kürtaj yapacaktı devlette yaptığım sonucum çıkınca durdurdu kürtajı dr
Ne kanamam var ne ağrım be sızım betamda aşırı sağlıksız bi yükselme yok aşırı şiddetli kusma bulantı yok üzüm gibi bişey gelirmiş vajinadan o da yok hiç bi belirti yok belirtisiz mol gebelik geçiren var mı yani diğer dr bu değerle kese falan görünmez dedi neye göre mol dedi diyor dr bügün tekrar gideceğim kafalar karışık bu gebeliğin akıbetini bekliyoruz mol gebelik geçirenler hikayelerinizi dinlemek isterim🙏🏻