gamzeadattk Merhaba arkadaşlar bişey sormak istiyorum.. İki gecedir belimde ve bacaklarımda adet sancısı gibi sancı oluyor kasıklarımda bi agrı yok ama gündüzleri olmuyor bu durum suan 31+5 teyim.. İki gecedir bu sancı yüzünden uyuyamıyorum normal mi acaba