Minikbiranne35 Şuan uykudan uyandım lavaboya gittim kahverengi leke gördüm ama çiş yaparken su hepsi pembeye büründü ne yapmalıyım acile mi gitmeliyim bişey diyin lütfen 9+6 yım gecesinde hiç ilişki felan girmedm
fundatlas Minikbiranne35 bence acile gitmelisiniz vakit kaybetmeden korkutmak istemem ama gidin bence
Minikbiranne35 umrumdadegil acile geldim altan muayne edildim açıklık yok denildi ama kanamam çok var yatırdılar doktor beklicez sekizde olurşarmış burda
umrumdadegil Minikbiranne35 çok geçmiş olsun canım 💜 bebeğinle sağlıkla eve dönün inşallah ilaçla önlenebilecek bir durumdur mutlaka haberdar et dua edeceğim senin için
Minikbiranne35 umrumdadegil kanamam hala var iğnr verdi ve düşük önleyici versi bebeğin kalbi atıyor fakat riskli gebelik denildi düşük tehlikesi yani 3 hafta tuvalet hariç ayağa kalkma dedi
umrumdadegil Minikbiranne35 geçmiş olsun canımmmm inşallah bir an önce atlatırsın 💜 şuan evde misin hastanede misin hala