Çatı muayenesini niye herkes aşırı abartıyor cidden ağrı veren bir şey mi bana bu gün risk var diye hem de aşırı ters aşırı kaba bir ebe soyun diyip bağıra çağıra yaptı ve hiç acımadı bile bir şey hissetmedim benim vücudumla mı alakalı herkes abartıyor mi anlamadım