Cok şükür benim en basindan beri cok güzel ilerliyodu belirtilerim fekan da yoktu hala da öyle. Bebisin hareketlerini de hissetmeye basladim mesela tam su an (03:54) hareketini hissediyorum 😂 icerde yine yaramazlik yapiyo beyfendi evet beyfendi yani erkek bebis bekliyoruz☺️☺️ ee sizlerde durumlad nasil bakalim cinsiyeti ogrenebildiniz mi bakalim? Bu arada bebisin hareketlerini hisettiniz mi??