seymaa7 fıstık korkma bana 29 . Haftada 2 hafta ondeydı 32 haftayla uyumluydu Şuan 38/6 yım beklemedeyoz. 38/2 de gttm kontörle 5 gün gerıdeydı bsey yok yanı normal onlar bsey olsa der doktor korkma bakarsın budakıne benım gıbı ılerde olur minyon tıpli bebek de olabilir onemlı olan baş çapı vs ölçüyor zaten doktor