Elzndgn Sat a göre 7+1 olması gerekirken ultrasonda 6+1 cıktı kese boyutum 12 mm yolk sac da oluşmuş ama bebek ve kalp atışıda yok sizce bu degerler 6+1 e göre normal mi doktor biraz olumsuz konuştu da tedirgin oldum 😔
HKY Elzndgn bende bugün sata göre 7+6olmam gerekirken 6+1 çıktı ne bebek ne de kalp atışı var 😥 aynı olumsuz şeyleri bende duydum çok tedirginim.. sizin durum nası sonuçlandı?
Ask_H Elzndgn canım benimde 11 haftalık olmam lazım ama 10+2 yim geç döllenme yani o sıkıntı değil dedi doktor haftaya duyarsın kalp atışını yolk sacı varsa bebek de oluşur canım
Elzndgn Caglasmsk bnde öle düşünmek istiyorum cnm ama adet gününe 2 gün varken kan da hcg 331 cıktı yinede gec döllenme diyebilirmiyiz ki kafam karıştı işte
Elzndgn HKY canım bn 10 haftaya kadar bekledim kürtaj olmak zorunda kaldım üzülme sende bekle inş bir problem cıkmaz
HKY Yaa😢çok geçmiş olsun sağlıklı sıhatli hayırlısı olsun artık...tekrar hamilesiniz sanırım, kürtajdan ne kadar sonra tekrar gebelik oldu?
HKY Ask_H inşallah bizde hayırlısıyla duyarız. Yolc salc la ilgili bişi demedi ultrasonda yerleşimini görüntüsünü beğenmemiş😔
Elzndgn Ask_H O bnm ilk gebeliğim cnm yolk sacım oluşmuştu ama öle kalmıştı gelişmedi o yüzden kalp atısı olmadı nasip degilmiş suan ikinci gebeliğim cok şükür 35 hafta geldik