Kızlar kidse alışamadım o yüzden buraya yazıyorum bebeğim 4. Ayını doldurdu son bir haftadır gece 1-2 yi bekliyor uyumuyor gündüz az uyutsam da gece erken hiçbir şekilde uyumuyor gün içinde öğlene kadar uyuyor bu sefer. Uyutmamayı da denedim ama yine geceyş bekliyor ne yapacağım şaştım kaldım