HacerEnfal Anneadayiii__ 3. Ayda başladım kullanmaya akşamları yatarken içiyorum attıktan 2 saat sonra bişey yememek gerekli sabahları dayanamam açlığa diye yatarken içiyorum
MorKelebek54 Anneadayiii__ bu ilaci kullanmiyorum ben baska bi demir ilaci ama 3. Aydan sonra verdi doktorum folik asit kullandirmadi bana normal vultimintin icinde folik asitinde oldjgu vitmsin kullaniyodum istersen birakabilirsin devam edersen de istedigin vitsmini icebilirsin dedi bende devam etmekten yanayim bi sure daha yani sira dekir ve magnezyum var demir ilacini ac karnina iciyorum idgerlerini tok karnina 14. Hadtamda gittim en son o zaman verdim suan 17 haftadayim
Begovicka gencbir_anne herkes kullaniyor mu ya, bana tahlil yapti ve iki kutu verdi. Bitecek yakinda, tahlil yapip mi veriyor yine?
Dadymom1 Sabah aç karnına 1 adet ve içtikten 2 saat sonrasına kadar çay kahve süt ve süt ürünleri tüketmemek gerek. 25+1 , kullanıyorum
Anneadayiii__ HacerEnfal aa bilmiyordum aç karna için sonra çay kahve içmeyin demiş ben yemek yedim kdkdk