beyzanurytt Kızlaaarrr ne kadar zamanınız kaldııı 35+2 deyim o kadar heyecanlıyım kii çok az kaldıı doğum şekliniz belli mi sancılarınız ne durumda benim bebiş yerinde hiiç durmuyor Allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsiinnnn 🌸🌸🌸
Pempecikk beyzanurytt son 30 dayım 😀 sezeryan inşallah. Doğsa da hayırla bi bakma durumuna gecsek ben hamilelik sevmiyorum. 2. Doğumum
Canookii beyzanurytt yaa bende 35+4 teyim 31 gün kaldı ama doğum şeklimiz daha belli değil sabırsızlıkla bekliyoruz şöyle böyle derken bir ayımız kaldı şükür Rabb’im sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🤗🌸
seymmnr beyzanurytt son 36 🐣 benim de şuan normal ilerliyor ama bakalım en güzeli en hayırlısı nasip olsun inşallah 🤲 miniğim de çok hareketli sanırım hiç uyumuyo 🥲 neyse içerdeki enerjsi dışarıda durulur inşallahta doğduktan sonra uyur 🫠
Bus123_ beyzanurytt son 45 ilk çocuğum normaldi bunda da inşallah hersey yolunda giderse normal ra bim hepimizi bir avazda kurtarsın hamilelerin duası kabul olurmuş dua elim inşallah 🩷