FatmaE kalkıp yapicamda hem useniyorm hemde yedikden snra pişmanlık hissi çekiyorum ama yicemnekadrliksiniz ben adetime göre 8.1 ama bugün kontrol e gittim ultrason da göremediği için başka bir ultrason a yönlendirdi orda da 6.3 neden byle cikiyo bilmiyorm