Gubis7 aynısı 17 haftada yaşadım gecesine doktora gittim acaba nedir diye korktum alttan muayene edeceğim dedi çatala çıkmayacağım için kabul etmedim bundan önce bi düşük yaşamıştım o açıdan alttan muayene istemedim doktor kızdı etti ama karından baktı bebeğin sıvısı iyi dedi şuan ama akıntı durmuyordu başka bi doktora gittim bi sonra ki gece tahlil falan yaptırdı o bide şey dedi kadınlar çok çabuk soğuk alabiliyorlar belki ondandır tarzı şükür tahlillerim temiz çıkmıştı övül verdi kullanmam için 5 tane kullandım akıntı azaldı ama kesildi diyemem şuan da bazen duruyor bazen geliyor amniyon sıvısı olsaydı Allah korusun hiç durmaz dediler sürekli gelmesi gerekir belki enfeksiyon soğuk falan almış olabilirsiniz tedbir amaçlı doktorunuza başvurun isterseniz bide kokulu mu diye çok soruluyordu kokusuz olması lazım sanırım