Kızlar bir ay oldu doğum yapalı göğüs uçlarım yara ve geçmiyor hatta yaralar dahada büyüyor bebeğim emerken resmen ağlıyorum lansinoh krem kullaniyorum faydası yok ayva çekirdeği ve tahin yagida kullandim fayda etmedi varmı başka öneriniz😑 doktorlar antibiyotik bir krem verir mi acaba