Yani şöyle doktorlar bu şekilde hesaplama yapıyor. siz adetin yanilmiyorsam 15. Ya da 16. Gününde gebe kalmışsınız. Yani iğne yaptırmadan da gebe kalmış olsaydınız bu şekilde hesaplama yapılırdı. İki hafta fark olucaktir. Doktorlar gebelik tarihinizi bilse bile bu hesaplamayı kullanır. Kısacası tıbbi bı hesaplama diyebiliriz.