Blueberry0 benimde en merak ettim oydu inan doktoruna güvenip kendini ona bırakırsan hemen bitiyo eğer kendini kasarsan o an hem doktor hem senin işin zorlaşıyor kendini derin derin nefes al bırak benim acımadı sadece nasıl tepki vereceğimi şaşırdım ve doktorum desteği oldu ve bu çati muayenesinden sonra kendime dedimki bunu yaptıysan hayli hayli normal doğum yaparsın 😅❤