Yelda0108 Kolestaz olmuşum maalesef doktor 34. Haftada bebeği alabileceğini söyledi 34. Haftada doğum yapan var mı o kadar korkuyorum ki
Yelda0108 Eflinlina i Eflinlina amin inşallah çok teşekkür ederim 2.177 gramdı geçen hafta gittiğimde 😥
Yelda0108 Aaa122 inşalllah Allah razı olsun 2.177 gramdı geçen hafta gittiğimde. KolestaZ safra asiti miktari gebelik sebebiyle çok yüksekmiş o yüzden ani bebek ölümü olmasın diye bebeği almak en uygun olanıymış
Mercimeek Yelda0108 bak çiçeğim bebeğin için üzme kendini bebişinde sende iyi olun yeter yaşar Allahın izniyle bizim bir arkadaşımız da 34 de doğum yaptı suyu bitmişti bir hafta kadar küvezde kaldı şimdi annesinin kucağında paşamız🥰🤍
Yelda0108 Mercimeek yaaa inşalllahhhh çok teşekkür ediyorum. İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
Shrhr Ben de 25 de ki çok erken kolestaz olduğumu öğrendim kaşıntı için gitmiştim 1 ay ilaç kullandım şimdi 30 haftalık kasintilarim gecti
Yelda0108 Shrhr size de çok geçmiş olsun çok erken öğrenmişsiniz pazartesi gideceğim inşallah benimki de düşer 🙏☘️
Shrhr Ne kadar yükseldi ki senin benim 37. 5 du ki bu değer normalde 0 ile 10 arası olması gerekiyor safra asidi degeri
Yelda0108 busraoz0811 aslında sadece bel ağrısı için gitmiştim kan tahlilimde karaciğer enzimlerim çok yüksek çıktı
hopefortomorrows Yelda0108 bana da kolestaz denildi 32.haftadanın başında. Karaciğer enzimlerim yükselmişti ama safra asiti 4.2 gibi bir şey çıktı. Enzimler de ilaçla normale döndü. Şu an 35+5 teyiz. Size ilaç başladılar mı? Yatışınız yapıldı mı hastaneye?
Yelda0108 hopefortomorrows evet ilaç başladılar Ursactive diye bir ilaca başladım günde 6 kez alıyorum. Dünde yatış verdiler inşallah sağ Salim kucağımıza alırız ☘️