Bebisbg34 günde 10 kere hareket etmesi yeterli demişti doktor siz de belki yoruluyorsunuz gün içinde sol tarafınıza yatınca hareketleniyor bazen benim de hissetmediğim oluyor ama dinlenmeye başlayınca hissettiriyor kendini tabiki bazen daha güçlü bazen daha hafif bu haftalarda normalmiş korkmayın