Nairinoo canım merhaba öncelikle bende tüp bebek transferi yaptırdım ve bildiklerimi anlatmak isterim, rapor dediğin şey 2 tane bunlardan ilki tüp bebek raporudur heyete girersin devlette bir takım evraklarla ( evlilik cüzdanı,resim, işte gelir sigorta belgesi vs vs) kaldı ki devlette heyete girmek en az 3 ay sürüyor ve o aldığın raporu özelde herhangi bir tüp bebek merkezinde yaptırırken o raporum varsa sistemde görüp ortalama 5 ila 10 bin arası indirimli oluyor özemdeki o tüp bebek maaliyetin, örneğin ben Ankara Bilkent şehir hastanesine gittim ama konya novafertil tüp bebek merkezinde yaptırdım ve muhasebe bizzat o raporu alınca 8 bin indirim olduğunu söyledi, o olmadan fiyatları 35 bin tl imiş o rapor olsaydı 8 bin aşağı fiyat verecektim ama beklemek istemedim. Diğer rapor ise iğneler ve ilaçlar için bunu herhangi bi uzman kadın doğum doktoru çıkarabiliyor bende senin gibi düşünmüştüm ama doktor çıkarabailiyormuş doktorum yardımcı oldu sağ olsun. Ben Novafertil tüp bebek merkezinde 35 bin sadece yumurta toplama ve transfer işlemine verdim extra kalan embriyoları dondurmak için 8500₺ verdim tek seferlik,sonrasında senede 1250₺ olduğunu söylediler. İlaçlarımda kişiden kişiye değişir tabi ama 2 kutu 9000UI Gonalf ve sonra 1 kutu 450UI gonal f ve 4 veya 5 tane cetrotide iğne aldim birde çatlatma iğnesi aldim. Bunların toplama 11500 civarı idi raporla 3200 civarı ödedim ama cetrotide ve ovitrelle rapor karşılamıyor cetrotide 1300₺ ve ovitrelle 700 civarı bir fiyattı. Biraz uzun oldu ama bana kimse yardımcı olamamıştı süreci bilmeden girdim herşeye hazırdım ama birilerine faydası olsun bu bilgilerin isterim, inşallah mucizen seni de bulur en kısa zamanda 💐